torsdag 12 februari 2009

sova? vadå? jag?

Det är helt omöjligt för mig att sova just nu,
det har varit det i en ganska lååååång period nu!
jag vet faktiskt inte vad som är problemet igentligen, det är ju bara att lägga sig ner och blunda...eller??

jag tror det är för att det är så mycket att tänka på,
jag vet ju inte ens vad jag tänker på!!
det bara surrar en hel massa där inne
men det brukar vara mycket värre den har årstiden än vad det är,
och det är ju bra:)


enda tills en liten stund sen såg jag jätte mycket framimot den har helgen tills min syster total kracha allt men men...
sån är hon ibland!
men jag kan ändå inte förstå hur hon resonerar ibland...
missförstå mig inte nu,
jag älskar min syster och hon hjälper mig otrolig mycket med sabina,
men det var ju inte så att jag skulle förstör hennes barnlediga helg.
ibland känns det bara som om hon försöker krångla till allt.
och får hon inte bestämma så blir hon så jävla omöjlig..
och då lägger jag bara på luren..
jag orkar inte med henne när hon blir sån.
hon tyckte att alla hjärtans dag inte var något speciell..
men om hon tycker det betyder det inte att inte jag tycker det..
hon sa att jag kunde ha min min alla hjärtans dag vilken dag som helst...

OKEJ DÅ FIRAR JAG JULAFTON IMORGON JAG DÅ!!!!
PUCKO

jag tycker faktiskt alla hjärtans dag är en mysig dag!!
får man tycka det???
jaja jag älskar iallafall min syster hon är bara såååååå jobbig ibland!!
men det tycker nog hon on mig oxå!
det finns ju alltid två sidor att se på saker och ting!!

jag ska iallafall söka vidare efter någon barnvakt till lördags kväll.
men jag tror inte att jag kommer att lyckas.
så då kommer jag att sitta har i min ensamhet och tycka synd om mig själv...
eftersom jens måste vara på klubben för det är barhäng.
och det är ju bara för mig att akseptera för jag vill inte att jens någonsin ska behöva välja mellan mig och klubben!

nu ska jag bogsera jens från soffa där han nu sover till sängen!!
han är yber söt när han är nyvaken..hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar