torsdag 19 februari 2009

duktiga jag:)

fan vad jag och sabina har varit duktiga idag!! har städat hela lägenheten:)
så nu är det snyggt och rent över allt,
jens kommer att bli tok glad tror jag.
nu ska jag sminka mig och göra mig så fin,
vi ska ju ut och äta med jens syster idag:)

i morgon är det jobb igen!
känner redan hur jobbigt det kommer att bli ,
för alla barnfamiljer får nämligen barnbidrag då..
och då kommer kön vara full med stressade föräldrar och skrikande barn:(
vet inte vad som är värst faktiskt,
barnen eller föräldrarna?

i kväll har jens lovat mig att hjälpa mig att plugga till körkortet :)
känns som om jag vill ha teorin gjord så jag kan konsentrera mig på körningen till våren:)

idag när sabina och jag har städat har vi lyssnat på lisa ekdahl på full volym...
sabina kan nästan varenda text på samtliga låtar..
och hon har en jätte fin röst oxå.
hoppas att hennes musik lärare kommer att uppmärksamma detta..
jag tror jag måste hitta en bra sångpedagog,,
nån som vet vart man kan få tag på en sån??

nä nu är det dax att fixa till sig lite...

1 kommentar:

  1. Hitta andra ungar som sjunger bra och strunta i pedagogen så länge. Det bästa är att en röst får utvecklas naturligt fram till puberteten ungefär, annars kan det hända att pedagogen "tränar bort" det personliga i rösten, det som just nu växer fram. Det är när det börjar komma egna låsningar i muskler och sånt som det är bra att få pedagoghjälp!
    hälsningar en som är just en sån pedagog.

    SvaraRadera