onsdag 18 februari 2009

ojoj oj vad jag känner mig tråkig och meningslös idag...
tror det har att göra med att jag har haft stängnig idag på jobbet...
hatar att ha stängning.
för det betyder att jag börjar oftast kl tre,
en timme innan jens slutar.

osså kommer jag hem kl halv tio.
en timme efter att sabina har lagt sig..
känns så jobbigt att inte träffa nån av dom på en hel dag,
för jens han sover oftast oxå när jag kommer hem.....
så nu sitter jag har ensam
har varit och släckt lampan hos sabina
och pussat på henne lite(hon är så söt när hon sover)
jens sover på soffan..
och allt känns så totalt meningslös..
fast jag vet att det kommer att kännas bättre när lönen kommer:)

i morgon kommer jens syster hit och hälsar på för första gången(hon bor i gtb)
så jag ska ha städ dag hela förmidagen...
känns så mycket bättre om det är ny städat när jens släkt kommer och hälsar på..
undrar varför?
det är ju inte så att jens skulle älska mig mindre
om dom tyckte att det var rörigt har hemma..
troligtvis tvärt om..
han skulle nog skratta och säga: sån är min klump.. rörig och vimsig:)
hihi det är tur han har tålamod och inte skäms så lätt,
för jag är nog den vimmsigaste och klumpigaste som finns.
jens kallar mig alltid för hans lilla klump.. där av namnet på min blogg..

nu ska jag natta jens hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar