onsdag 11 februari 2009

jahapp

ja då sitter man har på sin lediga dag,
solen skiner ute och jag sitter inne....
jag har typ en miljon saker som jag måste göra. städa diska och tvätta...
önskar jag bara kunde få vara ledig...
fast som det känns nu så kommer jag att få absolut inget av allt gjort idag...
jag vill bara få vara!!
får man ha såna dagar??
jag får sånt dåligt samvete när jag bara sitter hemma utan att göra någonting!!
jag har svårt att förstå hur alla föräldrar får ihop allt,
jag tycker inte att tiden räcker till.
även om jag inte skulle sitta på rumpan hela dan... hihi
nu ska jag åka och hämta mitt mammagodis!!
funderar på vad vi ska hitta på en dag som denna?
kanske bara vara hemma och titta på allt som ska göras.. eller gå ut och leka lite i snön kanske.. jaja nått blir det alltid..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar