onsdag 25 februari 2009

doktor besök

i dag har jag varit iväg med min axel till doktorn!
det gick ganska bra trots att jag hatar läkare...
jag ska fortsätta gå till en sjukgymnast!!
jag tror inte det kommer att bli sån stor skilnad men jag måste väl börja någonstans.
jag undrar varför alla läkare jag någonsin träffat är så konstiga??
det är som om dom gått någon kurs i att vara så udda som möjligt!
är det någon som förstår vad jag menar??

annars har dagen flytigt på jag har varit hem till min kära syster och tittat på hennes renovering av barnrum
blir riktigt snyggt faktiskt:)

jens och jag har suttit och gått igenom en massa räkningar oxå...blä!!!
hatar sånt:(

imorgon och på fredag är det jobb
och i helgen tror jag att jag ska med jens till strömsund på nån mc fest..

sabina åker till grums på fredag och blir borta hela veckan.... :(
jag kommer att bli knasig av att inte få kramas med henne
men det är ju kul att hon får göra nått på lovet istället för att vara på fritids hela lovet!!

jag undrar när jag ska kunna hitta på något rolig med spinis:(
känns som om jag bara har en massa jobb
men men sån är väl livet... eller??
tänk om man kunde fått varit hemma fru:)

just nu ligger min älskling och sover har bredvid mig på soffan och det är sååååååå mysigt att höra hans snarkningar..
jag är nog lite konstig men jag älskar att han snarkar,
jag blir lugn av att höra han.

nu ska jag bogsera in han till våra säng natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar