tisdag 22 september 2009

sliten

känner mig fortfarande sliten efter allt men jag tror jag är på väg åt rätt håll iallafall.
saknar jobbet jätte mycket
men jag vet att jag måste ta det lugnt för att kunna bli frisk igen..

man blir lite folk skygg när man är hemma hela dagarna..
men jag försöker att ta mig ut korta svängar för att inte bli knäpp har hemma..

ska till läkaren idag om magen.
undrar vad dom har att säga om allt,
hoppas jag får något svar om varför min kropp rasar hela tiden!
det är som om jag inte har något imunförsvar.
blir ju sjuk så fort någon tittar på mig...
jag längtar iallafall tills jag är på top igen då kanske jag kommer att må bättre i sinnet oxå

drömmde mardrömmar inatt,
samma mardrömmar jag drömmt sen jag var barn..
undrar om jag någonsin kommer att sluta bli rädd och kallsvettig av dom??
dom är ju inte ens verkliga!

jag är iallafall glad att jag har min lilla familj som är där när jag vaknar!!
dom får mig att inse att livet blir det man gör det till,
så nu ska jag bli frisk och ta tag i allt igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar