söndag 13 september 2009

trött så trött

det känns som om någon verkligen testar mig just nu.
sist jag skrev så sa jag att jag skulle ta nya friska tag
tro mig jag försökte verkligen ända fram tills klockan blev två ungefär..
och jag börja få fruktansvärt ont i min mage
jaja värk går ju att förtränga och det lykades jag med i ett par timmar
men sen när febern började krypa på och jag kände hur det bara blev värre och värre
ringde jag in tillsjukhuset prata med dom
och fick en akut tid på distriktläkarjouren detta var alltså i onsdags på kvällen...
i dag fick jag komma hem igen
jag hade fått livmoders inflamation och en allmen blodförgiftning
så nu har ja fått intravinöst antibiotika i fyra dagar..
tror ni det går bra för mig eller??

jag vågar inte längre säga att nu har jag fått allt det kan bara bli bättre,
för det har jag sagt för många gånger nu, och det blir blir bara sämre.


jens är iallafall lika underbar som vanligt han har vägrat lämna mig. han har under dessa dagar sovig brevid eller i en fotölj...
det finns inte ord att beskriva hur bra han är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar