torsdag 3 september 2009

sövd

Idag är inte alls någon bra dag.
och i morgon är det sjukhuset som gäller...
att bli söv är nog bland det värsta jag vet
jag känner mig fruktansvärt rädd, varför vet jag inte
känns som mitt inre ska slitas i bitar!
det är tur jag har jens här vid min sida.
han är så försiktig med mig.
jag tror att han tror att jag ska falla i bitar,

bråkade med min älskade lilla mamma idag.
jag vet inte riktigt vad jag sa men snällt var det nog inte..
känner mig så sviken av henne just nu, fast jag vet inte om jag har rätt att känna mig det eller inte.
jag vet inte vad jag har rätt att känna överhuvudtaget.. allt blir bara så fel

satt och titta på sabina idag, hennes perfekta lilla näsa,
hennes vackra stolt ögon och hennes underbara mun som nästan alltid är glad.
henne har jag gjort!! jag är nog världens stoltaste mamma!

jag försöker landa på fötterna igen,
men jag behöver nog få allt på sjukhuset överstökat först
så jag kan få ett avslut på den här och en ny början på något nytt
för det går ju nya tåg hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar