onsdag 9 september 2009

ta mig i kragen!!

Nu är det dax att försöka ta mig i kragen igen och sluta tycka så synd om mig själv!
det som inte dödar det härdar!

jag måste upp på den höga hästen igen
och sätta lite fart på livet:)
tror jag ska börja med att gå ut och gå trots min höfter...
tror inte dom kommer att bli bra igen om jag inte rör på fläsket...
sen ska jag åka och äta med min älskade jens:)
jag älskar våra luncher tillsammans..
senare idag hoppas jag på att jag får träffa min mamma lite.
sen ska jag försöka umgås med min underbara dotter
hon och jag har inte kommit så bra överens på ett par dagar

men så länge man kan prata om det och göra nått åt det så är det kanske inte bara dåligt
jag tror faktiskt inte man kan hålla samms jämt! tror inte det är nyttigt heller?

tror faktiskt jag ska försöka gör ett ryck i sabinas garderob som ser ut det aldrig varit ett vikt plagg i.

tänk glada tankar
jag kan flyga jag är inte rädd:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar