lördag 17 januari 2009

Nu är det bara idag kvar sen blir lilla linnea tjugon 26 år gammal....
hi hi känner mig som ett litet barn...
min nyfikenhet är just nu så stark att jag skulle kunna söka igenom hela lägenheten för att hitta presenten som jag ska få av jens.
jag har sagt det förr och säger det igen
JAG ÄR SJUKLIGT NYFIKEN......
jag,spinis och jens var till bispgården fram och tillbaka idag,
vi var där i fem minuter för att lasta jens cadillac full med små syckon och ett stycke mamma.... hihi
hon fyller ju oxå år och jag tror inte att jag skulle vilja fira min födelsedag utan henne.
jag hoppas tiden går fortare resten av kvällen än vad den har gjort i dag för snart spricker jag av nyfikenhet...
nu ska jag fixa tårta tills imorgon:)
tack och godnatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar