torsdag 22 januari 2009

JOBB.JOBB.JOBB

Medans dom flesta nu går och längtar mot helgen så börjar min arbetsvecka:(..

känns lite jobbigt faktiskt...

vill inte riktigt jobba den här helgen, känns som om jag oxå vill vara ledig när alla andra är det.


och imorgon kommer stället att vara invarderat av folk som precis fått lön,

det betyder köer,köer och åter köer...

tycker ganska så jätte mycket synd om mig själv just nu:)

men man får det ibland tycker jag....

jag längtar till våren nu,

tills solen börjar värma igen.

och tills jag får börja övningsköra:)

lite nervöst känns det,

undrar om jag kommer att kunna lära mig att köra mc,

eller om jag kommer att köra några meter för att sedan tvärnita.

åka över styret och landa i ett dike!

för att sedan resa mig upp för att hoppa sönder cykeln...

men nu ska jag inte måla fan på väggen.

utan jag ska bara tänka positiva tankar,

jag kan flyga jag är inte rädd....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar