fredag 30 januari 2009

helg:)

Nu är det helg:)
och vi ska åka till bispgården i morgon för att hälsa på min underbara mamma lite.
det känns som om det var evigheter sen jag var ditt och hälsa på,
så det ska bli tok skönt.

just nu sitter jag och väntar på att jens ska komma hem så vi kan äta lite,
börjar bli jätte hungrig nu:( .

idag har jag varit på stan med min älskade syster,
jag handlade upp mitt present kort som jag fått av min kära far och carola,
osså handlade jag tre tröjor åt min lilla skitunge:)
(eller mammagodis som jag kallar henne)

jag och mitt mammagodis åkte sedan hem till lisa och tittade på allt hon har för sig i deras renoveringsprojekt..
puh jag är glad att jag slipper hålla på med sånt....

jag har iallafall kommit på att jag och sabina ska skaffa tre väkarklockor var,
för vi er speciallister på att försova oss,
jag vaknade kvart i åtta i morse!
och sabina ska vara på skolan kl åtta....
hon kom som ni nog förståt en halvtimme försent...
jag måste nog som sagt skaffa fler väckarklockor....

jag har varit in på körskolan idag oxå:)
och skrivit in mig igen..
så nu finns där inget återvändo,
nu blir det mc-kort...

nu ska jag fixa med maten ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar