onsdag 14 januari 2009

En bra dag:)

Den har dagen har nästan flygit förbi, såna dagar tycker jag om.
Det känns som om man fått jätte mycket gjort på hur kort tid som helst.
Träffade på en killkompis som jag jobbat med i dag på jobbet och vi kom fram till att vi skulle ut i morgon :) Det var typ evigheter sen jag var ut med mina kompisar.
Så jag tänkte att nu drar jag ihop ett gäng och går ut och smygg firar mig som fyller år på söndag:). Min underbara jens tar hand om sabina, fatta hur snäll han är som alltid ställer upp.
Han behöver ju igentligen inte ta nått ansvar över sabina alls!
Jag tror inte att jag kunde hitta nån som är bättre än han!!
Sabina och jens har nått speciell ihop dom kan sitta och prata om allt... jens är helt enkelt underbar.
Idag har jag hunnit varit och tittat på min motorcyckel som jag fick av jens i julklapp :) den håller på att bli jätte fin.
Jens fixar som vanligt allt som ska fixas,
så nu har den fått en genom gång i motor han har fixat nya lysen osv osv... jag måste nog vara den mest bortskämda flickvän på jorden.
Det har börjat bli lite pirr i magen om vad han har hittat på till mig tills jag fyller år.....
Jens vet att jag är den mest nyfikna människa som finns, så han tycker det är jätte roligt att retas med mig.
jag ÄLSKAR att fylla år konstigt nog, eftersom rynker börjar krypa fram i mitt ansikte
och ju äldre man blir ju fortare går åren...
På söndag firas inte bara jag utan även min underbara mamma som oxå fyller år:).
Jag blir 26 och mamma 46 så det är precis 20 år mellan oss.
Jag är nog den bästa födelsedags present hon fått... :) hihi.
Och om det inte skulle varit nog så har jag och min jens ettårs dag oxå:)
Fattar inte att det redan gått ett år,
på ett sätt känns det mycket längre och på ett annat sett så känns det som om jag träffade han igår.
iallafall så vet jag att det kommer att bli många år till.
Jag älskar dig jens!!
nu ska jag krypa ner i sängen och mysa
natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar