onsdag 11 mars 2009

sååååå skönt:)

nu är jag ledig i fyra hela dagar:)
och det kommer att vara så skönt..
jag har en massa saker som jag ska hinna med och göra,
men som vanligt kommer jag inte ens få hälften gjort...
men det är ju tanken som räknas..hihi

en av sakerna jag MÅSTE göra är att fixa en födelsedags present.
jens fyller nämligen 37 snart
och jag vill verkligen hitta den rätta presenten till han:)

på fredag ska jag på tio års jubeleum...
jag kan inte förstå att det har gått tio år sen jag gick i nian..
det ska faktiskt bli kul och se hur alla har förändrats.
hoppas att det kommer mycket folk:)

på lördag ska jag och jens tur och retur till örebro för att hämt en sak som jens köpt..
men jag har lovat att inte säga vad till någon...
så jag kan inte skriva vad än,
men det ska bli riktigt spännande...
jaja natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar