tisdag 3 mars 2009

fyra dagar har gått. fem kvar.....

nu har min lilla skitunge varit bort i fyra dagar:(
det börjar kännas jätte jobbit!!!
det är dom små sakerna jag saknar som tex hennes sång...
hon går nästan alltid och sjunger:)
och hennes frågor.
det är konstigt,
för allt det där som man kan bli knasig på är ju det man saknar...

idag är jag ledig och jag ska städa ur skafferiet hade jag tänkt.
jens och jag ska nämligen iväg och storhandla sen..
så det är ju bra om det finns plats åt all mat då:)

annars händer det väldigt lite just nu.
jobbar och sover
det är väl så det är att vara vuxen... tråkigt värre:(
jens han åker bort till helgen så det betyder att jag kommer att vara helt själv...
hjälp!! jag hatar att vara ensam :(
men det är förhoppnigsvis bara över en natt
så jag borde ju överleva det..?

jag är så himla glad nu för jag känner att värmen börjar komma tillbaka
solen värmer faktiskt jätte mycket nu:)
det känns att man behöver värme nu.
vintern har varit alldeles för lång nu...
men med all den har snön
så kommmer det nog att dröja ända till midsommar innan det blir snö fritt


ja ja städning som gäller nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar