tisdag 10 mars 2009

allt känns bra igen:)

nu är allt som det ska igen,
både sabina och jens är hemma:)
och det är skola och jobb som gäller igen....
det är kul att det händer saker men det är skönt när det lugnar ner sig igen oxå..'
själv har jag bokat tid för teori prov nu:)
hoppas att jag kommer att fixa det,
jag blir alltid så sjukt nervös när det är prov..
jag tror det ligger i att jag inte får misslyckas.
det är ett krav jag har på mig själv..
om jag skulle misslyckas så kommer det att ta tid innan jag kommer att försöka igen.
men man ska inte måla fan på väggen.
jag vill verkligen ha mitt mc kort
jag vill verkligen få köra själv:)
idag ska jag jobba till halv nio..
och sen ska jag krypa ner i sängen och myssa en hel massa med jens
känns som om jag behöver det :)
jag undrar varför jag och jens inte kunde ha träffats tidigare
vad lätt allt hade varit.
han upphör aldrig att förvåna mig:)
jag har fått min ring nu jens fick sin för en vecka sen..
men tro inte att jag får ha den än.. nu är dom iväg skikade på gravyr..
så den 28de trodde hon att det skulle vara klart..
då har det ju bara gått två månader.....
men men den som väntar på någe gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar