måndag 23 mars 2009

men icke..

trodde jag skulle vara ledig nu men nej då...
jobbet ringde nyss
och jag som inte kan säga nej har stängning...
sabina kommer att bli lite besviken på mig,
men men
det är ju pengar...
jaja jag vet,
pengar är inte allt...men det är mycket.
och man får bra med ob på kvällarna.

sabinas pappa sticker till irland om en vecka och vet inte när han kommer tillbaka.
riktigt kul för han:)
han behöver komma ifrån den har stan.
och att ska träffa/bo med sin bror gör mig änu gladare
ju mer han gör för sig själv ju bättre pappa för sabina blir han. :)
så mitt råd till han är ut och ha kul :)

vad är det mer som händer?..
jo!!just det
in vägning i dag då:(
jag ska satsa på sju kilo ner...
men hoppas på tio..
vet bara inte hur jag ska klara mig utan min CHOKLAD..
sen tänkte jag ta bort det mesta av alla kolhydrater. det har ju funkat på mig förut så det borde funka nu oxå och varvat med träning borde det bli jätte bra resultat:)
fast det jag igentligen borde gör är att sätta mig ner och läsa på lite..
men men är huvudet dumt får kroppen lida..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar