tisdag 27 oktober 2009

vart tar tiden vägen??

just nu undrar jag vart tiden tar vägen det känns som om jag inte hinner med någonting längre..
iallafall inget kul...
jag tycker inte man gör något annat än jobbar städar tvättar diskar...
vart tog allt det roliga vägen??
jag tror att någon stjäl ett par timmar av dygnet..
eller så är det jag som inte kan planera (hihi)
mycket som ska fixas innan sabina blir nio
men jag tror det håller på att ordna upp sig nu. presenterna är fixade iallafall:)
känns inte riktigt som man gör rätt hur man än gör...
jag och jens har iallafall bestämt att hon inte ska få en laptop det är för mycket pengar för något som det så lätt skulle kunna hamna ett glas mjölk i..
nästa år kanske.
just nu sitter jag iallafall och tittar på allt som ska göras i morgon. suck!
men men det är då det nu blir det badet sen blir det soffan i väntan på jensklingen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar