måndag 19 oktober 2009

nog nu!!

jag förstår inte hur detta har gått till?
nu är det nog!!
det är slutlekt nu.
jag tänker ansöka om ensam vårdnad!
jag tror det är bättre att sabina får söka upp han när hon är vuxen,
istället för att hon hela tiden ska bli bli besviken!!
jag är så jävla arg just nu!!
jag tänker prata medsabina och sen tänker jag ansöka om ensam vårdnad.
han bryter ju inte bara ner sabina utan oxå mig,
hur ska jag då orka vara stark för sabina?
han är nog den ända människa som vet precis hur han ska göra för att trycka ner mig,
och få mig att stappla rejlält!
det ända jag känner kommer att bli jobbigt i längden är nog att teds familj kommer att bli väldigt besviken på mig ,
och till dom säger jag förlåt för att jag inte vill att han ska vara med någe mer,men han har ändå aldrig varit där.
men jag orkar inte mer nu!
och till sabinas pappa säger jag att du är välkommen tillbaka in i sabinas liv när du kan vara vuxen och vara en pappa för sabina dygnet runt!!!

förlåt

1 kommentar:

  1. Man måste ibland göra det ena av två halvdåliga saker. Om du måste bryta kontakten för att din unge ska må bra så måste du ju.
    Mina ungar har inte ens en aning om vilka som är deras pappor, och jag har inte funnits där för dem heller. Men deras familjer, de har familjehem, är otroligt bra. Och de två jag har kontakt med nu mår bra, är hela, fina goa människor. Så jag är säker på att barn fixar det mesta bara de får det de behöver av kärlek och bra förklaringar.
    Stå på dig!
    Kram

    SvaraRadera