fredag 22 maj 2009

Hatar att ha tråkigt!!

okej jag vet att det var längesen nu..
men dom som känner mig vet att det inte är så bra med mig just nu. min kropp vill inte som jag...
ska in till sjukhuset igen på måndag så vi får se vad dom säger....

förutom min kropp så är allt jätte bra.
jag försöker att inte dö av trissdes har hemma
dagarna är väldigt långa och tråkiga när man är sjukskriven.
BLÄ, JAG HATAR ATT HA TRÅKIGT!!

men men det ska bli skönt när allt är som det ska igen och jag har ett jobba att sköta:)
jag har kommit fram till att man inte ska klaga på jobbet för det är väldigt skön att ha ett:)

annars händer det inte så mycket försöker väl att övningsköra lite motorcyckel men jag är ju så trött och kroppen hänger ju inte med så det är lite svårt:(
men jag måste ju iallafall försöka annars kommer jag ju aldrig att lyckas med det där körkortet:)

nu ska jag försöka sfå i mig nått att äta, ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar