lördag 13 juni 2009

ensam!

i kväll sitter jag ensam har hemma ,

sabina sover

och jens är i härnösand på möte/fest..
önskar att jag oxå fick åka bort och gå på fest med mina kompisar:(.

det var otrolig längesen jag träffade någon av mina vänner.
men det finns som aldrig tid för det.

saknar att få gå ut på krogen och skratta med therese eller att sitta hemma med anna och dricka rödvin och fnittra.

fast jag får ju skylla mig själv för hur många gånger har inte tess ringt mig och försökt få kontakt???

känner mig så jävla dum ibland..
tänk om jag kunde slippa att jobba varannan helg..
tänk om tiden räckte till..

känner mig så fruktansvärt grinig just nu så det är nog bra att jens är borta i kväll..
men men alla har väl svackor..

tur att jag vet att mina vänner alltid står kvar:*

Sabina min tjej gick ut tvån i måndags..
urs vad tiden går fort

hon är den finaste av alla i hela världen..

aldrig klagar hon aldrig gnäller hon...

ta bara det som att hennes kära far för första gången kom på hennes skolavslutning och han stannade inte ens kvar tills allt var klar!!


jag såg att hon vart ledsen för hon vill ju oxå vissa hennes kompisar
att hon faktiskt har en pappa som kan vara rolig och skämta med alla hennes vänner precis som alla andra pappor gör..

men inte gnäller hon inte!
hon säger bara nästa gång kanske...

jag frågade han varför och fick till svar att han hade nått möte...
jag skulle ha jobbat men fick snällt styra bort det dom två timmarn avslutningen tog...
jens mitt hjärta hade oxå tagit ledigt för att vara där...

men inte sabinas pappa och inte heller hans tjej...
varför kan inte han förstå att allt han inte gör nu,

går för alltid förlorat...

jag vet att han försöker men han måste faktiskt försöka hårdare...

men kanske någon gång i framtiden förstår han och då hoppas jag att sabina oxå kommer att förstå för jag vill verkligen att han och sabina ska ha en bra relation ihop.

jag önskar han kunde minnas hur han själv hade det...
hur jobbigt det var för han när hans pappa inte var där...

jag vet att hans pappa ångrar sig i dag..
jaja nog om det. jag fick iallafall vara med :)


så har såg sabina ut



Världens bästa
spinis!!
jag är världens stoltaste mamma!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar