lördag 4 juli 2009

tar min nya hoj och drar:)

nu är allt spikat och klart.
om två veckor åker vi:)
jag har hoj kortet,
jag har hojen.
och jag har rese sällskap.
så se upp skottland here i come:)

mitt liv känns just nu så bra,
trodde inte att man kunde få det så bra som jag har det nu.
det är som om allt bara löser sig.
tror faktiskt inte jag har förtjänat att må så har bra..

jag har iallafall kommit på att det är sjukt kul att kör motorcyckel.
när jag ser vägen som aldrig tar slut framför mig,och känner vinden är jag fri.

jag har fått en ny motorcyckel av min underbar jens
ska ta lite bilder så ni får se..
jag tror faktiskt att han måste sluta skämma bort mig
trodde aldrig att jag skulle ha något så fint.
jag måste ha gjort något väldigt bra för att förtjäna det har, vet bara inte riktigt vad...

nu ska jag ta min fina hoj och dra till min älskade lilla mamma och kolla läget lite :)
osså ska jag ju förstås visa min nya hoj:)

2 kommentarer:

  1. Vad härligt Linnea, det låter helt enkelt underbart! Nu vill man ju såklart se BILDER också! Ha det fint! Kram emma

    SvaraRadera