onsdag 15 juli 2009

trött

fy vad jag är trött!
men jag vill inte gå och lägga mig förren jens kommer hem.
han är och fixar allt som måste fixas till resan..
tre dagar kvar nu innan vi åker..
börjar ha kraftig resfeber nu..
känns riktigt jobbigt att åka ifrån sabina oxå!
men hon ska på grönalund med mormor så hon kommer att ha det riktigt bra..
jens han fixar och fixar..
jag kan inte förstå hur han orkar.
önskar jag orkade jag med,
men jag har varit så in i nordens trött på senaste.
tror att fem veckors semester kommer att göra sussen:)

jag har varit till min far idag
han var nykter och såg ganska frisk ut,
det var kul att se!
tor och fred ska vara med han ett par dagar.
tror dom kommer att ha riktigt roligt ihop
önskar bara att han alltid skulle vara nykter..

dom är sjukt lika varann iallafall alla fyra bröderna och min far,
syrran med för den delen..
undrar vart jag kommer in i bilden??
dom är alla långa och smala
osså är det jag....
som ser ut som dunderklumpen om man jämför med dom...
fast en ganska söt dunderklump hoppas jag:)

jaja nu ska jag nog lägga mig och titta lite på tv innan jens kommer hem så jag kan sova
god natt då världen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar