fredag 8 maj 2009

jahapp

då var det helg igen då..
känns lite konstigt eftersom jag inte gjort någonting den har veckan.
det är skönare att ha helg när man jobbat..
men men jag behövde nog vila lite.
i helgen är det iallafall klubben med jens som gäller
mange fyller 40...
haha gammal han :)
ett stort grattis till han.
jag blir iallafall nykter hela helgen
tror inte att min mage skulle klara av en droppe alkohol
jag vill inte dricka heller så det är skönt att ha nått att skylla på:)
sabina ska till syster och härja:)
men ikväll blir det disco för min lilla trollunge.
det är tok roligt när sabina ska iväg på något
hennes glädje smittar som av sig..
jag ahar lånat min brors kamera nu men jag måste fixa en sladd så jag får in bilderna i datorn så snart kan jag lägga ut lite bilder oxå..:)
nu blir det sängen ett tag så jag orkar med ikväll och i morgon





citat... haha

Anledningen till att män ger sina könsorgan smeknamn är att de inte gillar att en främling fattar 90% av deras beslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar