onsdag 6 maj 2009

suck!!

den har veckan har inte varit min vecka..
jag blev sjukskriven förra torsdagen av läkare för att min mage inte funkar som den ska ..
har jätte ont i den :(
så jag har gått hemma hela veckan, tror jag håller på att bli knasig.
jag kan inte förstå hur jag klarade att vara hemma hela dagarna förut??
jag har så fruktansvärt tråkigt att jag tror jag ska krypa ur skinnet
men jag har ingen ork till nått heller
så det blir ju att bara vila som doktorn sa till mig att jag skulle gör.
om det är magsår som dom sa att det kunde va
så är det väl bra att ta det lugnt
men det är ändå FRUKTANSVÄR TRÅKIGT!!!
jag trode aldrig jag skulle säga det här men jag saknar mitt jobb!
jag saknar alla jag jobbar med och jag saknar alla mäniskor jag träffar på.
här hemma är det ju bara jag och katten på dagarna:)
och om jag försöker att hitta på nått så säger magen ifrån så pass mycket att jag måste gå och sätta mig..
men jag tror iallafall att den håller på att bli bättre:)
för idag har jag lyckats tvätta lite:)
ja ja

vad är en bal på slottet....

1 kommentar: