söndag 26 april 2009

underbart!

i helgen har jag och jens åkt en massa hoj:)
bispgården tur och retur, och en massa har inne i stan..
jag har inte kört själv
utan fått suttit bak och njutit av värmen och solen:)
jag har iallafall kommit på att jag skulle nog inte klara en sommar utan att få åka motorcykel.
jag älskar verkligen att se världen åka förbi känna vindraget mot kroppen..
det är så svårt att beskriva men jag känner mig helt och hållet lycklig då:)
jag har suttit där bak på "bönpallen" och njutit hela helgen:)
i dag har vi/jens oxå fixat en cykel åt spinis,
hon vart tok glad trots att den inte var ny,
imorgon ska jag ivag till barnmorskan för att ta nått jävla cellprov som alla tjejer tydligen ska göra vart annat år..
jag kan säga att jag INTE ser fram i mot det besöket..
men men jag hoppas det går fort.
det som har varit mest jobbigt är att man inte får ha sex två dagar innan...
och jag är sån att det jag inte kan få det vill jag ha...
så jag säger bara stackars jens i morgon kväll... *fniss*
ja ja nu ska väl jag gå och lägga mig natti natti

händerna på täcket.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar