måndag 27 april 2009

ledig i dag:) skönt att bara slappa.. fast snart ska jag gå ner på spinis skola och ha utvecklingssamlal som det så fint heter.
sabina är så duktig i skolan och det är ju skönt.
jag är så stolt över min lilla skitunge:)
jag funderar på att låna min brors kamera ett tag
så jag kan få ut lite bilder på hon och mig.. folk säger att vi är lika som bär:)
hon är mitt allt!!
fast det finns ingen som kan retas med mig som hon,
ibland tänker man som mamma att det finns nog en anledning varför man älskar sina barn så mycket som man gör..haha
för det sabina kommer undan med
finns det ingen annan som gör..
fast det finns ju ingen som kan göra mig så glad heller!!

idag när jag var iväg på cellprov så var det samma barnmorska som jag hade när jag väntade sabina:) det var skit kul att träffa henne, hon kände igen mig direkt:)
hon hade lite svårt att förstå att det har gått nio år sedan jag var ditt första gången..
skit jag tror jag håller på att bli gammal...
fast jag blir nog inte en dag äldre än sjuton:)..
jaja cell provet är iallafall taget nu så nu är det tre år till nästa.
nu är det sabinas skola som gäller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar