måndag 13 april 2009

påsken är över..

den har påsken har varit helt undebar.
jag har varit ledig från fredag till söndag..
sabina åkte till stugan med pappa ted.
jag har spenderat varenda minut med jens..
jag trodde inte att jag kunde bli mer förälskad än vad jag redan var.
men ack så fel jag hade..
jag tror inte att det är mänskligt det jag känner för jens.
vad har då jag och jens gjort i helgen?
förutom varit hemma och gosat med varanndra..(fniss)
jag har kört motorcykel för första gången i mitt liv:)
HELT JÄVLA UNDERBART!!!!
och det var inte svårt heller..
vi har varit ut på krogen och träffat två kompiar jag inte träffat på länge:) anna som bor i uppsala och peter som bor i göteborg:)
hade sjukt kul!!
sen har jens min underbara bjudit mig på middag och bio:)
vi har helt enkelt bara njutit den har helgen..
och det kändes som om det var behövligt,
idag har jag jobbat hela dagen och det har kännts jätte bra,
och det händer en massa på jobbet oxå:)
vi håller på och ska bygga om hela butiken det är skit kul och spännande tycker jag.
jag tror att det kommer att bli tok bra:)
nu ska jag natta barn..
SJUKT GLAD OCH LYCKLIG JAG!!

1 kommentar:

  1. Kul att läsa att påsken blev så mysig för er!!! Grattis till en första åktur också! Kram emma

    SvaraRadera