måndag 24 augusti 2009

trean!!

I dag börjar min lilla sabina trean!
jag förstår inte hur åren kan gå så fort!!
fast ju äldre man blir ju fortare går dom sägs det ju... så satan vad jag måste vara gammal.... haha

annars är livet ganska bra
förutom att jag redan har fått foglossning..
det känns mindre kul!!
hade ingen större lust att gå och ha ont i sex månader till!!!
men men det är ju bara vänta och se
det är tur jens har en ängels tålamod för jag är nog inte så lätt att leva med just nu.

jens är nog förutom sabina det bästa som någonsin hänt mig!!
vi passar som så bra ihop han och jag:)
han är alltid där när jag behöver han :)
världens bästaste han:)

nu ska jag mata katten med pencelin eller hur det nu stavas...
inte så kul. hon blir skit sur i flera timmar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar