torsdag 20 augusti 2009

första besöket:)

i dag ska jag till barnmorskan på det första riktiga besöket:)

så i dag ska det vägas och mätas*fniss*


min semester är slut nu så jag har börjat jobbat igen och det känns helt okej faktiskt.

trodde det skulle vara jobbigare än vad det var.

tror faktiskt att jag saknat alla på jobbet..


jag har vairt iväg och fått en knöl bort opererad på min katt. inte så billigt!!

tack och lov för försäkringar..

så nu för hon gå runt med en strut på huvudet för att hon inte ska ta bort stygnen själv

hon tycker INTE om det...

känns som om jag är jätte elak med henne som tvingar henne att ha den:(

men men förhoppningsvis så går det över tok fort och hon blir sitt vanliga jag igen.

:)

det är illa hur fäst man blir vid sina djur.

nu när hon har vairt sjuk insåg jag hur ledsen jag kommer att bli den dagen hon inte finns längre..


fy det är därför men inte ska ha djur....

men jag älskar min Kajsa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar