måndag 10 augusti 2009

oro i kroppen

jag har en konstig kännsla i kroppen idag, som om någonting är fel..

inte kroppsligt utan mer att någon annan inte har det så bra..

en fruktansvärd känsla!

jag hatar när det är så

men men det är väl bara att försöka höra sig för lite och kolla så alla jag älskar och bryr mig om mår bra!



det händer rätt mycket i min lilla hjärna just nu

alla omställningar som måste göras och allt jag måste börja vänja mig med igen...

tror inte att jag kommer att ta så lätt på allt nu som jag gjorde när jag väntade sabina ..

men då förstod jag inte bättre tror jag..haha



alla undrar hur jens kommer att ta det? men jag då?? det är ju inte bara hans liv som ändras dramatiskt..

jag är ju ändå den som får ge upp mest!!

det är ju faktiskt jag som kommer att bli fast igen..

jag skulle aldrig försöka få jens att offra någonting för mig.

jag älskar han precis som han är med och utan allt..



tror minsann att jag har ett horomon rally i min kropp just nu, går från skratt till gråt hela tiden..

det är tur jens är ute och flänger så han slipper se mig när jag är så har, *fniss*



undrar vad resten av dagen ska ge då? funderar på att ut och gå en sväng!

lufta huvudet lite...



jaja vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar