söndag 14 augusti 2011

Jag lägger ner mitt huvud på kudden,
jag är så där trött som bara en småbarn förälder kan vara.
tankarna om morgondagen är redan i mitt huvud.
i morgon måste jag boka en tid i tvättstugan och städa köket.
känner att jag skulle behöva en dag för mig själv.
bara en dag.
jag skulle nog sätta mig vid storsjön och tömma huvudet.
kanske till och med gråta lite i min ensamhet,
bara för att lätta på trycket lite.

just i kväll är jag faktiskt ensam
Jens är på fest i Näsåker. och kommer inte hem förren i morgon.
Barnen är hos mig men dom sover,
så jag passar på att njuta nu när barnen äntligen har somnat,
önskar bara att jag inte är så trött så jag kunde få något gjort.
nu måste jag sova det är ju en dag imorgon oxå.
Bella tycker om att väcka sin mamma med en stank av överfylld bajsblöja.
så godnatt världen nu ska mamma sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar