fredag 26 augusti 2011

Att älska till döds

Jag önskar ni kunde leva ett bättre liv,
jag önskar att ni kunde inse att ni älskar varann till döds.

Var en man och släpp taget.
sluta tycka att livet är världelös ta vara på varenda sekund du får.
Njut av varje sten som ligger på din väg!

Bli en kvinna igen och sträck på dig.
Du är vacker och stark.
försök att minnas allt du kan och har gjort.
Lev ett liv i lugn igen

Varje dag tänker jag på er,
Undrar om det är i dag det rasar.
Om det är idag jag måste plocka upp bitarna av era trasiga liv.

Jag är här, jag är alltid här för er båda
men snart når jag er inte längre.
jag har ett speciellt band till er båda
och älskar att prata och filosofera med er
hitta lösningar på problem som inte finns..

Ni håller varandras snara och ni drar åt var sitt håll,
sakta sakta stryper ni den ni älskar.

Er kärlek gör illa fler än er själva,
er kärlek lämnar stora svarta orosmoln över alla dom som ni älska och som älskar er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar