onsdag 10 februari 2010

vardag!

jahapp vardagen den flyter bara på
har varit hemma i tre dagar nu med sjukbarn
annars är allt precis som vanlig förutom en liten sak..
men vi får se hur det artar sig,
jag kan bara hoppas:)
jag har försökt att stänga ute sorgen jag har just nu
över att min bästa vän flyttar till irland
jag är jätte glad för hennes skull!
men jag kommer att sakna henne.
men jag har bestämt mig för att det blir irland i sommar!!
det är konstigt det där med vänner man har som inget större behov att träffas förrän dom har åkt.
men kanske är det så att så länge man vet att dom är där behöver man dom inte,
eller?
jag kommer iallafall att sakna dig therese super mycket!

på lördag ska jag försöka ta mig ut och hitta på något
utan jens eller sabina men vi får se hur det går...

det är så mycket jag vill hela tiden men jag är ju såååå fruktansvärt trött hela tiden men det kanske vänder nu när ljuset börjar att komma tillbaka
längtar så fruktansvärt till våren och värmen nu den har vintern har varit oändlig.. jag hoppas sommaren kommer att kännas lika lång.

om allt går som det ska så kanske jag får vara ledig lite exta i sommar:)

1 kommentar:

  1. Jag saknar dig med! Jag hoppas att du kan komma i sommar!!

    SvaraRadera